معاون نظارت، بازرسی و حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: به منظور فروش و تخلف در زمینه توزیع خارج از شبکه آرد، کیسه‌های آرد در این شهرستان هوشمند سازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، ایرج مرندی معاون نظارت، بازرسی و حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی اظهار کرد: موضوع سریال‌دار کردن کیسه‌های آرد در این شهرستان در دستور کار قرار گرفته به نوعی که کیسه‌های آرد در بین نانوایی‌ها سطح شهرستان با شناسه و کد مخصوص جهت کنترل و نظارت دقیق بر نحوه پخت و پز توزیع خواهد شد.

این مقام مسئول با بیان اینکه این طرح در قالب این طرح بارکد یا شناسه‌ای مخصوص بر روی گونی‌های آرد حک می‌شود، افزود: به همین منظور امکان رصد و محل مورد استفاده آن‌ها برای بازرسان مشخص و از هر گونه فروش و تخلف در زمینه توزیع خارج از شبکه آرد جلوگیری می‌شود.

او اضافه کرد: این طرح به صورت پایلوت در مهاباد اجرایی شده و پس از رفع نواقص و مشکلات آن، در دیگر مناطق استان نیز اجرایی می‌شود و با نظارت هوشمند بر توزیع و مصرف آرد از تولید تا نانوایی‌ها از تخلفات واحد‌های خبازی جلوگیری می‌شود.

معاون نظارت، بازرسی و حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی اذعان کرد: هم اکنون آرد با ۲ نرخ ویژه واحد‌های صنعتی و واحد‌های خبازی به ۲ قیمت ۶ هزار و ۴۰۰ ریال و ۹ هزار ریال برای هر کیلوگرم توزیع می‌شود.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.