برگزاری پویش نگین همراه در جهرم

به منظور پاسداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی به ویژه سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی، پویش نگین همراه با مشارکت کانون فرهنگی و هنری انصارالحجه شهرستان جهرم برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سجاد بهروزی فرد مدیر کانون فرهنگی و هنری انصارالحجه شهرستان جهرم،گفت: در  اجرای این برنامه از مخاطبان خواسته شده تا با ارسال تصویری از آویز اهدایی کانون فرهنگی و هنری بر روی خودرو خود همراه با دلنوشته ای به سردار دلها، در  پویش نگین همراه شرکت کنند.

او، با اشاره به برپایی ایستگاه فرهنگی به منظور  اجرای پویش نگین همراه بیان کرد: این ایستگاه پنجشنبه ۱۸ دی ماه ازساعت ۱۵ تا ۱۷ در خیابان حرم تا حرم، جنب کانون فرهنگی و هنری انصارالحجه، مسجد فاطمه الزهرا (س) شهرستان جهرم برپا می‌شود.

سجادی، با تاکید بر اینکه این برنامه با مشارکت پایگاه مقاومت بسیج عاشورا و هیئت مذهبی اباصالح المهدی برگزار می شود، تصریح کرد: از سوی این کانون فرهنگی و هنری، به زیباترین دلنوشته ارسالی جوایزی به رسم یادبود اهدا می شود.

مدیر کانون فرهنگی و هنری انصارالحجه شهرستان جهرم، ادامه داد اجرای پویش نگین همراه در کانون فرهنگی و هنری انصارالحجه در قالب رواق همدلی و طرح ملی ایران قوی به اجرا در می آید.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار