مصرف ۵۶ میلیون لیتر نفت سفید در فارس

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس گفت: با اجرای موفق طرح توزیع الکترونیکی نفت سفید میزان مصرف این فرآورده در استان فارس نسبت به پارسال ۱۸ درصد کاهش داشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، امیر بنی کریمی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس از تامین و توزیع روزانه ۲۰۰ هزار لیتر نفت سفید در ۹ ماه گذشته در سطح استان خبر داد و گفت: ذخیره سازی لازم برای سوخترسانی به‌ویژه در فصل زمستان انجام شده و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

او با بیان اینکه با انجام تمهیدات و هماهنگی‌های انجام گرفته با سازمان‌های مربوطه قبل از شروع فصل سرما تامین و ذخیره سازی به موقع نفت سفید به‌ویژه در نقاط سخت گذر استان صورت پذیرفته است، افزود: سوخت مورد نیاز خانوار‌های بدون گاز طبیعی بدون مشکل و از طریق فرایند الکترونیکی و با نرخ مصوب به مصرف کنندگان واقعی تحویل شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس ادامه داد: مصرف نفت سفید در ۹ ماهه گذشته نسبت به مدت مشابه پارسال حدود ۱۸ درصد کاهش داشته است و بهره مندی روستا‌ها از نعمت گاز طبیعی و همچنین اجرای موفق طرح توزیع الکترونیکی نفت سفید را از جمله عوامل موثر در کاهش مصرف این فرآورده برشمرد.

بنی کریمی، تعداد خانوار‌های بدون گاز استان را حدود ۱۴۰ هزار خانوار بیان کرد و گفت: طرح توزیع الکترونیکی نفت سفید با هدف شناسایی، توزیع بهینه و دسترسی آسان تراین فرآورده در بین مصرف کنندگان واقعی از ابتدای سال در سطح منطقه فارس اجرا و از ابتدای شهریور ماه توزیع این فرآورده به صورت الکترونیکی انجام می‌پذیرد.

این مقام مسئول تصریح کرد: تاکنون بیش از ۹۰ درصد از خانوار‌های مشمول این طرح در سامانه سدف ثبت نام و نفت سفید خود را به صورت الکترونیکی دریافت می‌کنند و از خانوار‌هایی که هنوز موفق به ثبت نام نشده اند خواست برای ثبت نام به نشانی newtejaratasan.niopdc.ir مراجعه و سوخت مورد نیاز خود را دریافت کنند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار