رئیس پلیس راهور مازندران گفت:تنها مجوزهای تردد صادر شده از طریق فرمانداری ها و استانداری برای پلیس معتبر است.

سرهنگ بیگلری رئیس پلیس راهور مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان اینکه بعضی از ادارات و دستگاه های اجرایی استان برای کارکنان خود برگه های ماموریت و تردد صادر می‌کنند، گفت: برگه‌ تردد یا ماموریتی که ادارات برای کارکنان خود صادر  می کنند برای پلیس معتبر نیست و چون این برگه ها در سیستم راهور ثبت نمی شود ماموران پلیس ، خودروی مورد نظر را اعمال قانون خواهند کرد.

او افزود: فقط برگه ماموریت یا مجوز تردد صادر شده از طریق استانداری و فرمانداری‌ها  در سامانه  پلیس ثبت می‌شود و مورد تایید راهور است.

سرهنگ بیگلری با بیان اینکه پلیس راهور مرجع صدور کارت سبز یا زرد تردد نیست، ادامه داد: کارت‌ تردد خودرو ها که در آن شماره پلاک ، نام مالک و مدت اعتبار برگه درج شده است فقط از طریق استانداری و فرمانداری‌ها با توجه به شرایط کاری و ماموریت به صورت محدود به افراد داده خواهد شد.

او گفت: این کارت‌ها فقط برای تردد همان خودرو کاربرد دارد و حتما باید در  شیشه جلوی خودرو نصب ‌شود.

رئیس پلیس راهور مازندران افزود: افرادی که به دلیل شرایط خاص قصد تردد به مکانی غیر از محل سکونت فعلی خود را دارند برای اینکه مشمول پرداخت جریمه نشوند باید به فرمانداری‌های محل اقامت خود مراجعه کنند و  فرمانداری‌ها نیز موظف هستند لیست این افراد را  پس از تایید به پلیس راهور ارسال کنند تا در سامانه راهور ثبت شود.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار