رییس دادگستری و دادستان شهرستان جیرفت در بازدید از سردخانه خرما و مرکبات و کارخانه پخش محصولات میهن پای درد دل تولیدکنندگان نشست و دستورات ویژه‌ای را برای گره گشایی از مشکلات این واحد تولیدی صادر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، اصغر مختاری رییس دادگستری و دادستان شهرستان جیرفت در حاشیه بازدید از سردخانه خرما و مرکبات و کارخانه پخش محصولات میهن گفت: خوشبختانه به دنبال تاکیدات مقام معظم رهبری، پیگیری‌های خوبی در سطح ملی اتفاق افتاده است و همه دستگاه‌ها و قوا برای رفع موانع و تسهیل روند تولید وارد میدان شده اند.

او افزود: یکی از اتفاقات خوبی که در این زمینه از سوی قوه قضاییه انجام شد، تشکیل کارگروه حمایت قضایی به موازات کارگروه تسهیل رفع موانع تولید بود که در این رابطه بخشنامه‌ای از سوی رئیس قوه قضاییه برای همه روسای دادگستری و دادستان‌های کشور ارسال شد.

در این نشست، دستورات لازم را برای تشکیل نشست و دعوت از مسئولین بانک داده شد و نهایتا در خصوص تسریع در روند پرداخت مطالبات این واحد تولیدی مصوباتی نیز صادر شد.

مدیر این واحد تولیدی نیز در جریان این بازدید ضمن تشکر از توجه ویژه دادگستری جیرفت به رفع مشکلات تولید کنندگان گفت: با ورود دستگاه قضایی مقرر شد مطالبات این شرکت تا چند ماه آینده پرداخت شود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار