نماینده، ولی فقیه و امام جمعه ایلام از برگزاری نماز جمعه در تمام شهرستان‌های استان ایلام خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛حجت الاسلام والمسلمین الله‌نور کریمی‌تبار نماینده، ولی فقیه و امام جمعه ایلام اظهار داشت: فریضه عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته در تمام شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.

نماینده، ولی فقیه و امام جمعه ایلام گفت: خوشبختانه در تمام شهرستان‌های استان شرایط زرد اعلام شده است و برگزاری نماز جمعه در شرایط زرد نیز بنا به اعلام ستاد استانی مقابله با کرونا بلامانع است.

کریمی‌تبار در ادامه خاطرنشان کرد: رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و توجه به توصیه‌های بهداشتی در تمام مساجد و مصلی اقامه نماز جمعه انجام می‌شود.

او توجه به دستورالعمل‌های ستاد کرونا و متخصصان بهداشت و درمان در رعایت موارد بهداشتی و پرهیز از حضور در تجمعات و مهمانی‌های خانوادگی را امربه معرف دانست وافزود : تبلیغ این معروف را به شهروندان و نمازگزاران توصیه و تأکید دارم.

نماینده ول فقیه و امام جمعه ایلام در ادامه یادآورشد: انشاالله نمازگزاران جمعه در اقامه این فریضه الهی تضرع به درگاه الهی برای دفع این بلا را فراموش نخواهند کرد و شفای تمام بیماران را از خالق هستی خواستار خواهند شد.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.