انتخاب یکی از شرکت‌های پارک علم و فناوری خوزستان به عنوان برگزیده ملی

یکی از شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری خوزستان و فعال در زمینه ساخت و طراحی قطعات و تجهیزات صنعتی، در جشنواره پژوهش و فناوری به عنوان شرکت برگزیده ملی انتخاب شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، به نقل از روابط عمومی پارک علم و فناوری خوزستان، در جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران وزارت نیرو، شرکت فنی و مهندسی محور ماشین دوار از شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری استان با ارائه طرح پژوهشی با عنوان "طراحی و ساخت پمپ‌های لجن کش هیدرولیکی و بررسی عملکرد آن‌ها در مقایسه با الکتروپمپ‌های مشابه" بین همه شرکت‌های تابعه وزارت نیرو موفق به کسب رتبه برگزیده ملی شد.

بر اساس این گزارش در جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نیرو که در رابطه با اهداف و ماموریت‌های صنعت آب و برق در زیست بوم نوآوری این صنعت، همچنین مشارکت و همکاری صنایع و دانشگاه‌ها و نیز چالش‌های پیش‌روی صنعت و تجارب پژوهشی با حضور وزیر نیرو برگزار شد از مدیر عامل ومدیر تحقیق و توسعه شرکت فنی و مهندسی محور ماشین دوار به عنوان پژوهشگر برتر وزارت نیرو در سال ۹۹ تقدیر بعمل آمد.

این رویداد به منظور اشتراک‌گذاری دانش‌های نوین کسب شده در حوزه صنعت برق و انرژی، روش‌ها و مفاهیم نوآورانه به دست آمده با تلاش پژوهشگران و نهاد‌های مرتبط و توسعه فناوری‌های حوزه‌های آب و برق برگزار شده است.

در این جشنواره رویداد‌های جانبی متعددی از جمله؛ برپایی غرفه ویژه شرکت‌های برتر، انتقال تجربیات عملیاتی در بکارگیری دستاورد‌های پژوهشی به‌صورت معرفی و برگزاری نشست، کریدور پژوهش و فناوری همچنین چالش‌های بهره‌برداری صنعت آب و برق برگزار شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار