مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از برگزاری جشنواره قرآن منشور انقلاب اسلامی در دو بخش هنری و قرآن و عترت در این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، ابراهیم شریفی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: جشنواره قرآن منشور انقلاب اسلامی به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و با مشارکت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در دو بخش هنری و قرآن و عترت برگزار می‌شود.

او افزود: خوشنویسی، نقاشی خط، نقاشی و پوستر از بخش‌های هنری جشنواره و نشست‌ها، محافل انس با قرآن، مسابقه نهج البلاغه از خطبه ۳۱ هم از بخش‌های قرآن و عترت جشنواره است.


بیشتر بخوانید


شریفی اضافه کرد: آخرین مهلت ارسال آثار پنج بهمن ماه امسال تعیین شده است و اختتامیه این جشنواره همزمان با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

او ادامه داد: علاقمندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره واقع در شهرکرد، مجتمع فرهنگی هنری غدیر، واحد امور قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری تحویل و یا به پست الکترونیکی chb.ravabet@farhangmail.ir ارسال نمایند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار