شگرد عجیب سرقت از خودرو در مقابل چشمان راننده!

سارق حرفه‌ای با شگردی عجیب موفق به سرقت کیف یک راننده در مقابل چشمانش از داخل خودرو شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است شگرد عجیب یک سارق برای سرقت کیف راننده در یکی از خیابان های هند را به تصویر می‌کشد. این ویدئو نشان می‌دهد این سارق با فریب صاحب خودرو و باز کردن یکی از درب‌های عقب خودرو موفق می‌شود تا کیف وی را سرقت کند.

ویدئوی منتشر شده چگونگی انجام سرقت را توسط این سارق جوان نشان می‌دهد. در این ویدئو مشاهده می‌شود سارق درست در لحظه‌ای که صاحب خودرو در حال قفل کردن درب خودرو است به درب عقب نزدیک شده و اقدام به بازکردن آن می‌کند.


بیشتر بخوانید


او سپس از خودرو فاصله گرفته و منتظر رفتن صاحب خودرو می‌ماند. این در حالی است که راننده بدون آنکه بررسی کند درب خودرو باز یا بسته است محل را ترک می‌کند. لحظاتی بعد پس از آنکه راننده کمی از خودروی خود دور می‌شود این سارق به خودرو نزدیک شده و با باز کردن درب عقب وارد آن شده و کیف راننده را به سرقت می‌برد.

این ویدئو پس از انتشار در ماه دسامبر به شکلی گسترده در شبکه‌های اجتماعی از جمله فیسبوک و یوتیوب منتشر شد. انتشار این ویدئو با واکنش کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «البته این سارق با وجود هوش بالا زیاد هم خوش شانس نبود، چون در دوربین مدار بسته چهره او به خوبی قابل شناسایی است.» کاربر دیگر نوشت: «نکته این سرقت هوش بالای سارق و سهل انگاری محض صاحب خودرو بود.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۰ ۱۶ فروردين ۱۴۰۰
نکات مهم درحفاظت از اتومبیل ازدست سارقان: موقع رانندگی تمام شیشه ها باید تا آخر بسته شده باشند ودرها هم با ریموت بسته شوند زیرا اگر شیشه ها کمی پایین باشند شکستن آنها سهل تر است . قفل نبودن درها باعث می شود افراد باجگیر خیلی راحت درها را بازکنند وراننده رابا کله پایین بیندازند وفرار کنند. صندوق عقب حتما باید با چرخش کلید قفل شوند چون برخی ریموتها مشابهند و همجواری دوماشین باعث بازشدن درب هردو ماشبن می شود، درهیچ شرایطی نباید سوئیچ ماشین را حتی به بهترین دوست امانتی داد زیرا آنها سریع از سوئیچ عکس می گیرند وشبیه آن را ازکلیدسازی ها تهیه می کنند وبرای سرقت آینده برنامه ریزی می کنند، یعداز پیاده شدن ازماشین باید درب وشیشه ها را حتماً چک کرد واگر دربی بیرون زدگی اندکی دارد آن رامجدد باز وبست نمود وحتی برای یک ثانیه کار نباید ماشین را بدون قفل کردن رها نمود. دزد هرکس سایه اوست یعنی شگرد دزدها این است که از یک ثانیه حواس پرتی وغفلت آدم فرصت طلبی می کنند وسرقت را انجام می دهند لذا زمانی که انسان اعصابش خراب است هرگز نباید با ماشین رانندگی کند زیرا حواس پرتی بالاست. درشهرهای بزرگ علاوه بربستن درب وشیشه وکنترلهای مجدد خودرو قفل فرمان ناشناس علاوه برقفل خود فرمان باید بر روی خودرو نصب نمود و ازآنجایی که درهای عقب خودرو بیشتر آسیب پذیرند باید قفل کودک آنها همیشه فعال باشد زیرا با پیاده شدن راننده ممکن است فردی همان موقع از درب عقب خودرو سوارشود که قفل کودک او را گیرمی اندازد وبا اقدام او دزدگیر فعال می شود.خیابان محل پارک موقت درحد خریدن کالاست و پارک طولانی علامت بی فرهنگی است وهرآنی ممکن است پارک طولانی باعث یدک کشی اتومبیل توسط سارقان شود و کسبه وکارمندان نباید صبح تا شام درخیابان ماشین خود راپارک کنند زیرا ماشین آنها رمزگشایی وسرقت یا با جرثقیل سرقت می شود. معتادان کشور بعدازغروب آفتاب در خیابانها پخش می شوند تا خوراک ومواد خود را بخرند یا بفروشند وسوار کردن افراد درمحیطهای مرده وکم تردد یا مسافران عبوری ناشناس وبا لباسهای کاملاً مشکی وکثیف خطر چاقوخوردن و سرقت اتومبیل را درپی دارد، سوارکردن افراد با قیافه های عجیب وغریب ریسک بزرگی است وازطرفی سوارکردن مسافر با خودروشخصی بخاطر نداشتن بیمه مسافر تخلف است ودرصورت تصادف کلیه خسارتها راباید شخص راننده تحمل کند لذا سوارکردن مسافرخارج ازضوابط تاکسیرانی ممنوع است وسوارکردن چندجوان نامتعارف استقبال از مرگ وسرقت است.افراد شاغل درصافکاری و کلیدسازی براحتی می توانند خودروها را سرقت کنند وصافکاران معتاد و کلیدسازها اگر درمحل زندگی انسان باشند باید همیشه مراقب حرکات آنها بود زیرا برخی کلیدسازها با گرفتن مبلغی رشوه در سرقتها دخالت غیرمستقیم دارند ولی جرم آنها به سادگی قابل اثبات نیست زیرا سارقین درهیچ شرایطی آنها را لو نمی دهند.
Iran (Islamic Republic of)
داوود
۱۸:۲۰ ۱۹ دی ۱۳۹۹
شگردش این بود که نفر اول درب عقب همزمان باپیاده شدن راننده بازکرد تا وقتی راننده ماشین قفل میکنه درب باز باشه ونفر بعد راحت سرقت انجام داد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۵ ۱۹ دی ۱۳۹۹
ادم یه حواس داره هزار تا درد
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۰:۵۰ ۱۹ دی ۱۳۹۹
نکته این سرقت اینه که مردی که پشت راننده حرکت میکنه هم همدست پسر لچه هست ، اون ابتدا تو خیابون هست و از پشت ماشین میاد و وقتی رانتدا پیاد میشه تعقیبش میکنه و نیم نگاهی هم به در باز شده عقبی مینداره