مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: ثبت نام مرحله سوم طرح اقدام ملی مسکن در استان قزوین از امروز پنجشنبه ۱۸ دی ماه آغاز شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، ابراهیم مبارک قدم مدیرکل راه و شهرسازی استان گفت: امروز همزمان با سراسر کشور مرحله ثبت نام طرح ملی مسکن در استان قزوین البته با ظرفیت محدود آغاز شده است.

به گفته مدیرکل راه و شهرسازی استان، این مرحله برای ثبت‌نام متقاضیان در شهر‌های قزوین، الوند، محمدیه، بیدستان و شریفیه انجام می‌شود که همه آن‌ها به صورت متمرکز در اراضی ناحیه شهری مهرگان پیش بینی شده اند.

مبارک قدم افزود: متقاضیان این شهر‌ها می‌توانند تا ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۲۵ دی با مراجعه به سامانه tem.mrud.ir برای ثبت نام بر اساس شرایط اعلامی اقدام کنند.

وی ادامه داد: با توجه به محدودیت تامین اراضی، پس از پالایش و احراز شرایط، متقاضیان نهایی به میزان ظرفیت احصاء شده از بین متقاضیان تاییدشده انتخاب می شوند که از طریق ارسال پیامک به متقاضیان مشمول اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
قاسم
۱۳:۳۶ ۱۸ دی ۱۳۹۹
یک دلاور مرد با ایمان پیدا بشه وبپرسه درد ما چیه؟ وام مسکن چکارکنم زمین خالی به ما بدن ما سود ونزول خوریم نیستیم چیزی هم که زیاده زمین در مناطق محروم شهرستان میرجاوه
آخرین اخبار