طرح نظارت بر واحد‌های صنفی فروشنده لباس‌های نامتعارف در شهرستان اراک در حال اجراست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سرهنگ جعفر پرویزی رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس استان مرکزی از اجرای طرح نظارت بر واحد‌های صنفی فروشنده لباس‌های نامتعارف در شهرستان اراک و پلمب ۳ واحد صنفی متخلف خبر داد.

سرهنگ پرویزی افزود: در تداوم ارتقاء امنیت اجتماعی، با هماهنگی دستگاه قضائی، طرح نظارتی برخورد با اصناف فروشنده لباس‌های نامتعارف در سطح پاساژ‌ها و مجتمع‌های تجاری در سطح شهرستان اراک به مرحله اجرا گذاشته شد.

او اضافه کرد: در این طرح نظارتی، بازرسی و برخورد با فروشگاه‌های عرضه کننده البسه ناهنجار و غیر متعارف منقوش به نماد‌های ضدفرهنگی در قالب تذکر، اخطار، اخذ تعهد و پلمب در دستور کار قرار گرفت.

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس استان مرکزی با اشاره به بازدید از واحد‌های صنفی عرضه کننده لباس‌های نامتعارف در این طرح بیان کرد: در مدت زمان اجرای طرح، به ۲۴ واحد صنفی تذکر داده شد و از ۱۷ واحد دیگر نیز تعهد کتبی گرفته شد.

او با اشاره به اخطار پلمب به ۲ واحد صنفی فروشنده لباس‌های نامتعارف در طرح مذکور افزود: همچنین در این طرح نظارتی، ۳ واحد صنفی متخلف نیز به دلیل بی توجهی به قوانین ابلاغی و تکرار در عرضه و فروش لباس‌های نامتعارف، پلمب شدند.

سرهنگ جعفر پرویزی با تأکید بر تداوم و تشدید این گونه برنامه‌ها و اقدامات کنترلی و نظارتی پلیس، از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحد‌های صنفی، برای برخورد قانونی با متصدیان و پیشگیری از دیگر جرایم مشابه موضوع را در کوتاهترین زمان ممکن، به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.