رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری کرج از افتتاح اولین مرکز توانمند سازی مشاغل سیار و بی کانون کشور در کرج خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، احمد خیری، رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج با بیان این که چهار بازار از مجموعه بازارهای شهرداری کرج تا پایان امسال به بازارهای نسل جدیدتبدیل خواهد شد، گفت: در کنار اقدامات انجام شده ، به زودی اولین مرکز توانمند سازی مشاغل سیار و بی کانون کشور با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) در شهر کرج راه اندازی می‌شود.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج  با اشاره به این که ارتقای کیفیت خدمات رسانی در بازار‌های شهرداری کرج در دستور کار قرار دارد، افزود: بدون شک با افزایش نظارت‌ها خدمات بهتری به شهروندان ارائه شود.

خیری گفت: به منظور خدمات رسانی بهتر به شهروندان تا پایان سال چهار بازار از مجموعه بازار‌های شهرداری کرج به بازار‌های نسل جدید تبدیل خواهد شد.

او افزود: علاوه براین، با مصوبات شورای اسلامی شهر به زودی ۱۰ بازار محلی به مجموعه بازار‌های شهر کرج اضافه خواهد شد.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج گفت: در حال حاضر فاصله هر شهروند کرجی با بازار‌های شهرداری ۲/۶ کیلومتر است که با برنامه ریزی‌های انجام شده  در سال آینده به کمتر از ۲ کیلومتر کاهش پیدا می‌کند.

انتهای پیام /ر  .ن 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.