اهدای جهیزیه به نوعروسان و یک هزار و ۶۰۰ بسته موادغذایی بین نیازمندان در قالب کمک‌های مومنانه به مناسبت چهلمین سالگرد شهدای هویزه انجام شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رزمایش کمک‌های مومنانه با هدف اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند و توزیع یک هزار و ۶۰۰ بسته غذایی به مناسبت چهلمین سالگرد شهدای هویزه برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد امام جمعه اهواز و نماینده ولی فقیه در استان خوزستان ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه (س) به خبرنگار گفت: ارمزو توفیق داشتیم در محضر شهدای والامقام در یادمان شهدای هویزه باشیم و رزمایش کمک‌های مومنانه که در رابطه با فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) برگزار کنیم.

اهدای جهیزیه و بیش از یک هزار بسته غذایی بین نیازمندان هویزه

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد بیان داشت: بحمدالله خیرین، نیکوکاران و دستگاه‌های اجرایی لبیک گویان میدان آمدند، البته آستان قدس رضوی در همه صحنه‌ها حضوری پررنگ و برجسته دارد و در چندین نوبت بسته‌های غذایی و کمک‌های مومنانه را در سراسر کشور و همچنین استان خوزستان توزیع کرده اند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان تصریح کرد: امروز نیز شاهد توزیع یک هزار و ۶۰۰ بسته موادغذایی به ساکنان مناطق محروم، نیازمندان و تحت پوشش کمیته امداد هویزه هستیم، ضمن اینکه چندین فقره جهیزیه و کالای خانگی به نوعروسان نیازمند اهدا شد تا زندگی مشترک خود را در آرامش و با کمترین دغدغه آغاز کنند.

اهدای جهیزیه و بیش از یک هزار بسته غذایی بین نیازمندان هویزه

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار