رئیس پلیس آگاهی البرز از دستگیری جاعل وکلاهبردار حرفه‌ای که با راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی اقدام به ۳ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ محمد نادر بیگی، رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده کلاهبرداری به پلیس آگاهی استان مبنی بر این که فردی با دریافت مبلغی هنگفت از یکی شهروندان برای مشارکت در سرمایه گذاری برای راه اندازی یک فروشگاه لوازم خانگی اینترنتی صوری اقدام به کلاهبرداری از وی کرده، بررسی موضوع در دستورکار اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری قرارگرفت.


رئیس پلیس آگاهی البرز افزود: در بررسی‌های اولیه کارآگاهان مشخص شد شخص کلاهبردار با جعل عنوان ومعرفی خود به عنوان فردی صاحب نفوذ دردستگاه قضائی، مال باخته را برای مشارکت در راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی مجازی اغوا کرده و در ازای دادن تعدادی سفته تقلبی به نامبرده مبلغ ۳ میلیارد ریال از وی دریافت و متواری شده است.


سرهنگ نادربیگی گفت: در ادامه با انجام تحقیقات، وقوع کلاهبرداری برای کارآگاهان محرز ومخفیگاه متهم درشهرستان فردیس شناسایی شد.


او با بیان این که متهم دریک عملیات غافلگیرانه توسط کارآگاهان دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد، افزود: در بازجویی‌های صورت گرفته متهم به انجام کلاهبرداری اقرار کرد که در این خصوص پرونده تشکیل و به پلیس آگاهی منتقل شد.

انتهای پیام / ر. ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.