کشف بیش از ۸۰ کیلو تریاک در یک عملیات مشترک پلیسی

طی عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز و فرماندهی ویژه غرب استان تهران، ۸۰ کیلو ۸۰۰ گرم تریاک کشف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، در پی انجام اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز بر روی عناصر تهیه و توزیع مواد مخدر مشخص شد، فردی در امر تهیه و توزیع مواد مخدر فعالیت داشته و به تازگی مقدار قابل توجهی تریاک را از عناصر اصلی حمل و نقل مواد مخدر در شرق کشور تهیه کرده و در مخفیگاه خود در شهرستان شهریار استان تهران مخفی کرده است.

بنابر این گزارش، بلافاصله ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر البرزبا دریافت نیابت قضایی به مخفیگاه متهم در شهرستان شهریار اعزام و پس از اطمینان از حضور متهم در مخفیگاهش، موضوع را به پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی ویژه غرب استان تهران اعلام کرده و اکیپی از ماموران آن فرماندهی به محل استقرار اعزام شده و به صورت تلفیقی اقدام به رصد و پایش تحرکات متهم کردند.

در ادامه ماموران در یک فرصت مناسب وارد عمل شده و در یک عملیات غافلگیرانه نامبرده را دستگیر و در بازرسی از منزلش ۸۰ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک کشف کردند.

پس از دستگیری متهم، ۲ نفر دیگر از همدستان او نیز شناسایی شد که آن‌ها نیز در عملیات‌های جداگانه دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آن‌ها ۱۰۰ گرم ماده روانگردان شیشه و ۱۰۰ گرم هروئین کشف شد.

شهروندان می‌توانند فعالیت سوداگران مرگ را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به ماموران اطلاع دهند.

انتهای پیام / ر  .ن 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.