شهردار آمل از راه اندازی نخستین گرمخانه در این شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سید حمید هاشمی شهردار آمل از مناسب سازی و تجهیز دومرکز خدمات اجتماعی (گرم خانه) برای نخستین بار در این شهرستان برای ساماندهی کارتن خواب‌ها و متکدیان سطح شهر خبر داد.

او افزود:شهرداری آمل دومین شهرداری پس ازمرکز استان است که ۲ مرکز خدمات اجتماعی را برای بی خانمان‌های مرد و زن تجهیز و راه اندازی کرد.

هاشمی گفت:با پیگیری‌های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری آمل و حمایت ویژه شورای اسلامی شهر، دو مرکز در بلوار آزادگان، پس از تجهیز کامل امکانات، به عنوان نخستین مرکز خدمات اجتماعی شهرداری در آمل برای ساماندهی افراد بی سرپرست و افرادی که به هر دلیل سرپناه مشخصی ندارند، خدمات دهی خواهد کرد.

او افزود:همه مسئولیت‌های مربوط به شناسایی و پذیرش و حتی مراجعه حضوری افراد نیازمند و واجد شرایط برخورداری از خدمات اجتماعی با انجام مناقصه به پیمانکارمربوطه واگذار شده و پیمانکار به موجب قراردادی که با شهرداری بسته، متعهد شده تا نسبت به اسکان و وعده غذایی گرم از افراد نیازمند پذیرایی کند.

هاشمی گفت:ظرفیت پذیرش و نگهداری دو مرکز خدمات اجتماعی این شهرداری که یک مرکز برای مردان و مرکز دیگر برای زنان بی خانمان و بی سرپرست و متکدی اختصاص داده شده حدود ۳۰ نفر است.

شهردار آمل با بیان اینکه یکی از وظایف سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری آمل، پرداختن به موضوعات اجتماعی است، گفت:برای پرداختن به موضوعات اجتماعی از تمام ظرفیت‌ها از جمله بهزیستی و سایر دستگاه‌ها با این سازمان برای رفع آسیب‌های اجتماعی استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار