نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس توسعه راه‌ها و توسعه و تجهیز حوزه بهداشت و درمان را از مهمترین مطالبات مردم در شهرستان سرایان دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، حجت الاسلام نصیرایی نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس در جلسه شورای اداری شهرستان سرایان با اشاره به لزوم توجه ویژه نماینده عالی دولت به مشکلات این خطه، گفت: زمان، منابع و امکانات دولت محدود، اما مطالبات وسیع است که باید براساس اولویت‌ها تصمیم‌گیری کنیم و عدالت اجتماعی را در تصمیم‌ها رعایت کنیم. 

او راه‌های شهرستان سرایان را نامناسب دانست و افزود: به دلیل پراگندگی درخواست‌ها لازم است تمرکز در تصمیم‌گیری‌ها محقق شود و اجرای یک طرح در هر منطقه باعث بهره‌مندی همه مردم در شهرستان‌های همجوار شود.

حجت الاسلام نصیرایی از لزوم توسعه راه‌ها و توسعه و تجهیز حوزه بهداشت و درمان و نیز اتصال سرایان به راه‌آهن به عنوان مهمترین مطالبات شهرستان سرایان نام برد و تصریح کرد: توجه ویژه به راه‌اندازی مجدد دانشکده کشاورزی، توسعه زیرساخت‌های فرآوری زعفران باکیفیت سرایان، تاسیس نمایندگی سازمان تامین اجتماعی و توسعه زیرساخت‌های ورزشی نیز از سایر درخواست‌های این شهرستان است.


بیشتر بخوانید


نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس اظهار کرد: احداث راه‌آهن به صورت فعلی، کارشناسی دقیقی ندارد و می‌توان با نگاهی تخصصی بهره بیشتری از آن برد و به نحوی عمل شود که مردم فردوس، سرایان، بشرویه و حتی استان بتوانند از منافع این خط ریلی بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/ ر ف 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.