نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: آیت الله مصباح در دفاع از مکتب شیعه الگویی برجسته‌ای بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،حجت الاسلام احمد حسین فلاحی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهر همدان بیان با اشاره به اینکه  آیت الله مصباح الگوی برجسته دفاع از مکتب شیعه بود، بیان کرد: عالمان و اندیشمندان زیادی در هزار سال گذشته قلعه محکمی برای دین خدا بودند و خود را فدا کردند، اما آیت الله مصباح تمام ظرفیت و توان خود را برای حفاظت و دفاع از دین خدا به کار گرفته و کارشناسی وارد میدان شد.

او ادامه داد: ۶ هزار عنوان کتاب علیه شیعه نوشته شده که ۷۰ درصد آن‌ها پس از انقلاب بوده و صد‌ها بار منتشر شده است.

نماینده مردم همدان در خانه ملت افزود: در ابعاد داخلی هم هجمه‌های بسیاری برعلیه دین اسلام صورت گرفت و آیت الله مصباح برای حفاظت از مکتب شیعه و آرمان‌های دینی به پاخواست و این هجمه‌ها را کنار زد.

او ابراز داشت: هیچ کسی قدرت مناظره با آیت الله مصباح را نداشت، زیرا می‌دانستند او با اعتقادات و دانش قوی خود ریشه و منشا آن‌ها را نشانه قرار می‌دهد.

حجت الاسلام فلاحی به تمجید‌های رهبر معظم انقلاب از آیت الله مصباح اشاره کرد و گفت: شایسته نیست که عده‌ای پس از مرگ هم او را با انتقاد و اندیشه‌های باطل خود خطاب قرار می‌دهند.

این مسئول افزود: این عالم بزرگ مسائل پیچیده را بسیار ساده بیان می‌کرد و آموزه‌های او در کنار تفکرات آیت الله مطهری برای جوانان ما راه گشا است.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: شهید قاسم سلیمانی که همه آزادی خواهان جهان به او افتخار می‌کنند حاصل اندیشه‌ها و پرورش یافته در مکتب شیعه و اساتیدی همچون آیت الله مصباح است.

حجت الاسلام فلاحی ولایت فقیه را رکن رکین انقلاب اسلامی دانست و افزود: آیت الله مصباح در دفاع از ولایت فقیه از نسل جوان و دانشجویان و طلاب شاگرد‌های بسیار تربیت کرد که آثارش هنوز پابرجاست.

او یادآوری کرد: در مسیر حمایت و پیروی از ولایت فقیه راه روشن و هدایتگر نسل جوان ما همان راه علمای گرانقدری مانند مصباح یزدی و شهدایی نظیر شهید سلیمانی است
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.