ساعدی شهدا را مایه برکت و افتخار ایران دانست و گفت: مکتب امام خمینی (ره) با جانفشانی‌ها و فداکاری‌های شهدا زنده ماند.

قاسم ساعدی نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بزرگداشت شهدای ۱۶ دی گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، یادمان شهدای هویزه را کربلای این شهرستان معرفی کرد و گفت: شهدای ۱۶ دی در اوج جوانی مکتب امام خمینی (ره) را با جانفشانی‌ها و از خودگذشتگی‌ها در عمل نشان دادند.

او به زنده نگهداشتن مکتب عاشورا و امام حسین (ع) با پیاده سازی عملیات‌های غرورآفرین از سوی رزمندگان و جوانان غیور کشور اشاره کرد و افزود: این شهدا هستند که اگر با آن‌ها در خلوت بنشینیم، حس آرامش و سبکی در ما ایجاد خواهد شد.

ساعدی جوانان را سرمایه‌های انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی دانست و بیان داشت: امروز هر چه از برکت و امنیت در کشور داریم، از خون شهدایی است که در سال‌های جنگ تحمیلی و دفاع مقدس فداکاری و از خاک ایران دفاع کردند.

نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر در مجامع بین المللی و جهان حرفی برای گفتن داریم، اگر لرزه بر اندام دشمنان اسلامی می‌افتد و آنچه از انسانیت در جامعه احساس می‌کنیم، همگی از برکت فداکاری شهدایی است که در خون خود غلتیدند و فرهنگ شهادت و ایثار را به نسل‌های بعدی منتقل کردند.

او ادامه داد: آمریکا به عنوان ابر قدرت دنیا از نام ایران هراس دارد، چراکه لنگر فرهنگ شهادت و ایثار شهدای والامقام ما در حیات خلوت اسکتبار جهانی افتاده است و به همین سبب احساس ناامنی می‌کند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار