امام جمعه آبادان در خطبه های نماز جمعه شهرستان گفت: برای برطرف شدن مشکل کمبود روغن در شهرستان چاره اندیشی شود.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی پور امام جمعه آبادان در خطبه های  نماز جمعه شهرستان با اشاره به اینکه جای تاسف است که صف های طولانی روغن را در شهرستان شاهد هستیم، گفت: این وضعیت و تفاوت قیمت ها اصلا در شأن و زیبنده شهرستان نیست.

او این وضعیت را نشانه بی تدبیری و بی برنامگی دانست و افزود: لازم است نظارت ها در اینباره یه صورت دقیق تر انجام شود.

خطیب نماز جمعه آبادان با اشاره به اینکه مردم از مدیر ناکارآمد و بی کفایت ناراحت می شوند، اظهار داشت: مدیران شهرستان برای برطرف شدن مشکلات باید با هم اتحاد داشته باشند. بیش از ۳۰ سال است که آبادان با مشکلات زیادی روبروست، نباید بیشتر آسیب ببیند.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی پور ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید احمد کاظمی، شهدای ترور و شهدای هسته ای کشور شهیدان فخری زاده شهریاری، علی محمدی گفت: این شهیدان سرمایه های بزرگ و گرانمایه انسانی بودند.

او همچنین به درگذشت عالم ربانی آیت الله مصباح یزدی هم اشاره کرد و گفت: این عالم دینی هم صاحب علم، هم اخلاق و سلوک بود. کسی بود که توطئه دشمن را تشخیص می داد.

 خطیب نماز جمعه آبادان در ادامه به سخنرانی امروز مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: آنطور که رهبر انقلاب فرمودند ما هیچ اصرار و عجله ای نداریم که آمریکا به برجام برگردد، مطالبه ما این است که تحریم‌ها کامل برداشته شود. ما باید طوری برنامه ریزی کنیم که با وجود تحریم ها کشور را درست مدیریت کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی پور گفت: اگر ما در سوریه، لبنان، فلسطین و عراق هستیم بخاطر ایجاد امنیت در منطقه است. دشمن به دنبال تضعیف هم پیمانان ما در منطقه است.

اوگفت: اتفاقات امروز آمریکا اوج دموکراسی غربی در این کشور و غرب را نمایان می کند. این کشور با همین پرچم دموکراسی به دنبال انقلاب و ایجاد آشوب در سایر کشورهاست.

امام جمعه آبادان ادامه داد: وضعیت آمریکا صدای شکستن لیبرالیسم غربی را به گوش جهانیان می رساند. برخی ها در داخل این اتفاقات را ببیند، این ها قابل درس و عبرت است.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی پور در ادامه به پدیده فرار مغزها اشاره کرد و گفت: نباید باعث هدر رفتن این سرمایه های باانگیزه و پویا شد و باید ساختار هدفمندی برای کشف نیروهای نخبه انجام داد و روی آنها سرمایه گذاری کرد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.