رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: مطابق جدیدترین وضعیت رنگ‌بندی کرونایی، ۲۳ شهرستان در خوزستان در وضعیت آبی (کم خطر) قرار گرفتند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فرهاد ابول‌نژادیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز با اشاره به قرار گرفتن ۲۳ شهر خوزستان در وضعیت آبی کرونایی گفت: در حال حاضر ۴ شهرستان آبادان، رامهرمز، باغملک و شوشتر در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند و مابقی شهر‌های استان از جمله اهواز در وضعیت آبی قرار گرفته اند.

او افزود: در ۲۴ ساعت گذشته در کل استان خوزستان ۷ نفر بستری شدند و یک نفر فوت کرده است که نشان می‌دهد منحنی استان از لحاظ کرونایی در سراشیبی قرار گرفته است، اما وضعیت فعلی به معنی پاک شدن استان از کرونا نیست و تداوم روند فعلی منوط به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی است و کوچک‌ترین سهل انگاری منجر به بازگشت روز‌های قرمز خواهد شد.

رضا نجاتی سخنگوی ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان خوزستان نیز اظهار داشت: در خصوص اعمال محدودیت‌های تا این لحظه تغییر جدیدی اعلام نشده و هر چه در هفته جاری در استان در حال اجرا بوده است تا شنبه ادامه دارد و گزارش‌های جدید پیرامون اعلام رفع محدودیت‌های کرونا روز شنبه پس از برگزاری ستاد استانی مدیریت کرونا اعلام می‌شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار