هر زمانی که از بیماری کرونا غافل شده ایم با قدرت بیشتری خودنمایی کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،تجربه یازده ماه زندگی در کنار ویروس کرونا ثابت کرده است که هر زمانی این ویروس را دست کم گرفته ایم با قدرت بیشتری برگشته و خودنمایی کرده است. 

در کنار تدابیر و رعایت دستورالعمل های بهداشتی همچنان باید دروهمی ها را حذف کنیم  و محدودیت های کرونایی را جدی بگیریم.

آلودگی هوا هم مزید بر علت

سلیمانی، سخنگوی ستاد  مدیریت کرونا در استان البرز می گوید: آلودگی هوا نیز در کنار دورهمی ها می تواند  زمینه ای برای  رشد دوباره کرونا باشد.

سلیمانی افزود: توصیه می شود افرادی که دچار بیماری های پیش زمینه ای هستند مانند بیماران تنفسی و گروه های حساس  در فضای  بار حضور پیدا نکنند.

به نظر می‌رسد البرز با داشتن ۱۴ شهرک صنعتی دولتی و خصوصی و قرار گرفتن در شاهراه مواصلاتی ۱۴ استان باید با اراده همگانی دستگاه‌های متولی برای مبارزه با آلاینده‌ها و اجرای مو به موی قانون هوای پاک، تدابیر درستی برنامه ریزی کند که این نفس تلخ و به شماره افتاده تنها عاید از زیبایی‌های فصل زمستان نباشد وبر افزایش کرونا هم نیفزاید.

 در خانه بمانیم 

تقی پور، مدیر پرستاری بیمارستان کوثر کرج در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: برای حفظ سلامتی خود ،کودکان و سالمندان باید پویش در خانه بمانیم را  نیز همچنان اجرایی  و جدی بگیریم و از برگزاری میهمانی ها، دورهمی ها  به صورت جدی پرهیز کنیم.

نومیری، مدیر بیمارستان کوثر کرج  هم در این خصوص گفت:  قطعا دورهمی هایی که برگزار می شود به نفع کسی نیست  و سلامتی مردم را به خطر می اندازد.

مدیر بیمارستان کوثر کرج  افزود: بیماری کرونا ثابت کرده که تحمل دوران این بیماری برای سالمندان  سخت  تر خواهد بود،بنابراین رعایت دستورالعمل ها و پرهیز از دورهمی ها  ، حفظ سلامتی سالمندان را  در پی خواهد داشت.

انتهای پیام/خ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.