معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان از سفر قریب الوقوع وزیر صنعت معدن و تجارت به استان خبر داد و گفت: حمایت از واحدهای تولیدی محور این سفر خواهد بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علیرضا شریفی نژاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان با بیان اینکه طرح‌های مصوب کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان دارای ضمانت اجرا و دستگاه‌های اجرایی موظف به پیاده سازی تعهدات خود هستند، تاکید کرد: تمام برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی و استانداری سمنان باید پیرامون گره‌گشایی از مشکلات بخش تولید و صنعت باشد.

او افزود: تغییر در ظاهر و محتوای برگزاری کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در دست بررسی است و سازمان صنعت، معدن و تجارت با همکاری بخش‌های اقتصادی استانداری برای تحقق این امر بکوشند.

معاون استاندار سمنان گفت: در آینده نزدیک وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان سفر خواهند داشت که لازم است دستگاه‌های اجرایی مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی را از هم اکنون برای ارسال گزارش، مکتوب کنند.

او با بیان اینکه ساماندهی واحدهای تولیدی برای اجرای طرح‌های حمایتی باید مورد توجه باشد و نمی‌توان یک معیار واحد برای گره‌گشایی از مشکلات صنعتگران داشته باشیم، ابراز داشت: تحقق شعار سال و اجرای دقیق منویات رهبر معظم انقلاب در بحث اقتصاد مقاومتی نیازمند تلاش مضاعف دستگاه‌های اجرایی است.

انتهای پیام / گ

 

برچسب ها: صمت ، واحد های تولیدی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.