کارگاه آموزشی آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در بهبهان برگزار شد

رئیس اداره دامپزشکی بهبهان از برگزاری کارگاه آموزشی آنفلوانزای فوق حاد پرندگان با حضور مسئولان واحد‌های مرغداری در این شهرستان خبر داد.

کارگاه آموزشی آنفولانزای فوق حاد پرندگان در بهبهان برگزار شدبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهران اکبری رئیس اداره دامپزشکی بهبهان با اشاره به برگزاری کارگاه توجیهی- آموزشی با حضور مسئولان مزارع مرغ تخمگذار با رعایت نکات بهداشتی گفت: دوره‌های آموزشی برنامه ریزی شده در این  خصوص جهت ارتقای سطح آگاهی افراد در جهت تولید بهتر، همچنین بازآموزی در خصوص بیماری‌های طیور هستند، که این دوره‌های آموزشی با تجارب کسب شده بوسیله این افراد در دوره فعالیت، سبب افزایش کارآیی آنان در واحد‌های پرورش می‌شود.

او افزود: در این جلسه موضوعاتی پیرامون رعایت اصول امنیت زیستی و آخرین وضعیت بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان مورد بحث و بررسی‌ قرار گرفت.

اکبری آموزش و ارتقای دانش پرورش دهندگان، اطلاع رسانی و اعلام سریع تلفات به دامپزشکی جهت اقدامات واکنش سریع را از مهمترین راهکار‌های پیشگیری و کنترل این بیماری عنوان و تصریح کرد: افزایش امنیت زیستی در مرغداری‌ها بسیار مهم است که در این دوره مسائلی در این خصوص تشریح شد  و  در پایان تصمیماتی جهت ارتقای سطح علمی و افزایش تجربیات مسئولان مرغداری‌ها گرفته شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.