رشیدی گفت:پیش از شروع فصل سرما ۶۴۰ واحد از خانه‌های مددجویان قم با اعتبارات دولتی و کمک‌خیران تعمیر و بازسازی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، یوسف رشیدی، مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان قم تأمین سرپناه مناسب برای نیازمندان را مهم دانست و گفت: کمیته امداد با اقدام پیشگیرانه در بخش تعمیرات مسکن، نه تنها حفظ و نگهداری خانه‌های مددجویان را مدنظر داشته بلکه سلامتی افراد ساکن در این خانه‌ها نیز برای این نهاد از اهمیت بالایی برخوردار است.


او  با بیان این که بهسازی مسکن مددجویان طبق اولویت بندی‌های مشخص شده انجام می‌شود ،گفت: بخشی زیادی از این تعمیرات قبل از آغاز فصل سرما و زمستان انجام شده است تا خانه‌های مددجویان در اثر سرما و بارندگی دچار مشکل نشوند.


رشیدی در ادامه  از تعمیر و بازسازی مسکن ۶۴۰ مددجوی استان قم خبر داد و تصریح کرد: بهسازی این تعداد از منازل مددجویان با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی و کمک‌های خیران انجام شده است.


مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان قم با اعلام شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۱۱۶۳۹۸ و شماره حساب ۱۳۲۲۶۲۳۵۲۷ بانک ملت با کد شناسه ۳۳۲۲۶۳  از مردم و خیران خواست تا کمیته امداد استان قم را در تأمین مسکن و بهسازی خانه‌های مددجویان یاری کنند.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار