نماینده دموکرات ایالت نیویورک مسدود شدن حساب توئیتری دونالد ترامپ را مشابه لحظه دستگیری دیکتاتور مخلوع عراق دانست.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، نماینده دموکرات ایالت نیویورک مسدود شدن حساب کاربری توئیتر رئیس جمهور فعلی آمریکا را با لحظه اعلام خبر بازداشت رئیس جمهور مخلوع عراق مقایسه کرد.

جمال بومن با درج ویدئویی از لحظه اعلام خبر بازداشت صدام در حساب توئیتری خود نوشت: او در حال تحریک اوباش فاشیست است.

طبق اعلام شبکه اجتماعی توئیتر، در پی این تحولات حساب کاربری دونالد ترامپ به صورت دائمی به حالت تعلیق درآمده است. شبکه اجتماعی توئیتر که مدت هاست به طروق مختلف نسبت به پیام‌های منتشر شده از سوی ترامپ، هشدار می‌دهد دلیل این اقدام را نگرانی از ترویج خشونت بیشتر توسط پیام‌های ترامپ اعلام کرد.

بر این اساس، دو توئیت اخیر ترامپ مبنی بر عدم حضور در مراسم تحلیف بایدن و همچنین تاکید بر این موضوع که نمی‌توانند طرفدارانش را نادیده بگیرند، به عنوان پیام‌های تحریک کننده تشخیص داده شده است. چندی پیش نیز، شبکه‌های اجتماعی فیس بوک و اینستاگرام رئیس‌جمهور کنونی آمریکا را برای همیشه از کاربری خود منع کرده‌اند.

ترامپ از مدت‌ها پیش از انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا شائبه تقلب انتخاباتی را برای روزی که نتواند موفق به کسب حداکثر آرا الکترال شود، به راه انداخت تا اذهان عمومی را آماده پیگیری کمپین تقلب انتخاباتی خود کند. کمپینی که با گذشت دو ماه از روز انتخابات ریاست جمهوری نه تنها عایدی برای او نداشت بلکه در آستانه تبدیل به یک رسوایی بزرگ و تاریخی برای او است. احتمال می‌رود در کمتر از ۱۲ روز به پایان حضور ترامپ در کاخ سفید، نام او در جرگه رؤسای جمهوری استیضاح شده در تاریخ آمریکا ثبت شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار