عضو کمیسیون فرهنگی گفت: دستگاه‌های نظارتی اجازه دور زدن قانون و تخلف از آن را در انتخابات فدراسیون فوتبال نخواهند داد.

سید احسان قاضی زاده هاشمی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار  مجلس گروه  سیاسی  باشگاه  خبرنگاران  جوان، با اشاره به احتمال  حضور و شرکت بازنشستگان و متخلفان در قرارداد ویلموتس در انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: چه در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال و چه در هر حوزه دیگری تخلف رخ دهد، دستگاه‌های نظارتی ورود پیدا می‌کنند و مطمئنم این دستگاه‌ها در این انتخابات هم اجازه دور زدن قانون یا تخلف از آن را نخواهند داد.

او ادامه داد: دستگاه‌های نظارتی تعیین شده در قانون موظف به پیاده سازی احکام هستند و مجلس هم بر حسن اجرای آن باید نظارت داشته باشد.

قاضی زاده هاشمی تصریح کرد: مجلس قوه قانونگذاری کشور است؛ قوانینی وجود دارد که چند دهه است به اجرا در آمده است. ضرورت احترام به قانون و حاکمیت آن برای همه است، در نتیجه کسی نمی‌تواند خود را مستثنی یا فوق آن بداند و به دنبال دور زدن قانون باشد.

مطالبات شستا در پرونده ویلموتس مرحله اجرا را می‌گذراند

عضو فراکسیون ورزش مجلس یازدهم درباره بدهی فدراسیون فوتبال به شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی، (شستا) و احتمال تملک ساختمان‌های فدراسیون فوتبال و باشگاه پرسپولیس گفت: سند این ساختمان‌ها به نام فدراسیون فوتبال است و شستا از فدراسیون فوتبال بابت اعلام وصول چک فدراسیون اقدام قانونی کرده است. اگر فدراسیون بدهی خود را به شستا بپردازد، برای ساختمان اتفاقی نخواهد افتاد و شاهد مزایده ساختمان باشگاه پرسپولیس و فدراسیون فوتبال هم نخواهیم بود.

او ادامه داد: پرونده قرارداد ویلموتس به مراجع قضایی ارسال شده است؛ یکی از بخش‌های آن به مطالبات شستا ارتباط دارد که در مرحله اجرایی شدن است.

قاضی زاده هاشمی توضیح داد: مراحل مربوط به پرداخت ۲ میلیون یورو و ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار یورو و مبالغ بیش از آن در دستگاه قضا در حال پیگیری است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار