کاندیدای انتخابات هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره حضورش در این فدراسیون توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، منصور قنبرزاده کاندیدای انتخابات هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال بیان کرد: علی کریمی یکی از افتخارات فوتبال ایران است که در انتخابات رئیس فدراسیون فوتبال شرکت می کند. خدا را شکر که شرایط به گونه‌ای فراهم شده است که فوتبالیست‌ها هم می‌توانند در انتخابات شرکت کنند. به گفته علی کریمی، او پس از سال‌ها پا در فدراسیون فوتبال گذاشته است. تعداد زیادی از فوتبالی‌ها هم در هیئت رئیسه ثبت‌نام کرده اند که یک پدیده خوب و مبارک است.

او درباره ثبت در انتخابات هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت:  مدارک خود  را برای شرکت در انتخابات هیئت رئیسه به فدراسیون فوتبال آورده ام.   ثبت نام به صورت الکترونیکی صورت گرفته است. من به عنوان نایب رئیس اول عزیزی خادم و نایب رئیس دوم حیدر بهاروند انتخاب شده ام.

او اظهار کرد: من ۳۵ سال در ارگان‌های مختلف  از جمله وزارت نفت عناوین مختلفی داشتم. بیش از ۱۰ سال  سابقه مدیرعاملی باشگاه نفت، ۴ سال سابقه حضور در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال و ۸ سال هیئت رئیسه سازمان لیگ را دارم. در حد بضاعت خودم شاید بتوانم به فدراسیون فوتبال کمک کنم.  

قنبرزاده درباره مشکلات مالی فدراسیون فوتبال اظهار کرد: نمی‌توانم در چند دقیقه درباره مشکلات مالی فدراسیون فوتبال صحبت کنم. باید در یک بحث طولانی  این موضوع را بررسی کرد. برنامه‌های اقتصادی  جزو وظایف  رئیس فدراسیون فوتبال است و باید کاندیداها برنامه‌های خود را ارائه بدهند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۲ ۲۰ دی ۱۳۹۹
کجایش جالب است .
ریاست فدراسیون شدن شاید راحت باشد ، ولی اخلاق و صبوری و جنبه کاری داشتن مهم است .
آخرین اخبار