معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان زنجان از بازگرداندن کیف پول حاوی چک و مدارک هویتی به صاحبش توسط مامور پلیس راهور خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سرهنگ عباسی معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان زنجان بابیان اینکه مامور پلیس راهور استان زنجان در حین انجام وظیفه در شهر زنجان یک کیف پول حاوی دسته چک و مدارک هویتی پیدا کرده، گفت: با پیگیری‌های به عمل آمده مالک کیف شناسایی شده و طی صورتجلسه مدارک و محتویات داخل کیف به صاحبش برگردانده شد. 

او با اشاره به اینکه نیروی انتظامی همواره خود را موظف و مقید به نگهداری و صیانت از اموال مردم می‌داند، گفت: اهمیت دادن به صحت عمل، درستکاری و امانتداری کارکنان پلیس در اجرای موفقیت آمیز ماموریت‌های مختلف از اهمیت فوق العاده‌ای برخوردار بوده و پلیس همواره بر آن بوده است تا با صحت عمل، در راستای ارتقاء اعتماد عمومی شهروندان نسبت به خود، گام‌های هدفمندی را برداشته و همیشه خدمتگزاری نمونه برای شهروندان باشد.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان زنجان  ادامه داد: به منظور ارج نهادن به این عمل و الگوسازی رفتار‌های شایسته از این مامور وظیفه شناس تقدیر به عمل آمد.

 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.