مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از برگزاری آنلاین انتخابات هیات مدیره خانه مطبوعات استان در روز ۲۴ دی ماه خبر داد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، بهرام فاضلی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری انتخابات هیات مدیره خانه مطبوعات استان در ۲۴ دی‌ماه، گفت : در این انتخابات ۹ نفر به عنوان اعضای هیات مدیره انتخاب خواهند شد.

او گفت : در حال حاضر خانه مطبوعات استان ۹۷ عضو دارد که برای این دوره انتخابات تاکنون ۱۹ نفر کاندیدا شده اند.

فاضلی با اشاره به شرایط کرونایی از برگزاری آنلاین این دوره انتخابات خبر داد و افزود: در این دوره اعضای خانه مطبوعات برای رای دهی باید به سایت خانه مطبوعات مراجعه کنند.

این مسئول افزود: انتخابات خانه مطبوعات چند استان بصورت همزمان و آنلاین از طریق سایت خانه مطبوعات کشور برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه این انتخابات از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ ظهر روز چهارشنبه (۲۴ دی) برگزار خواهد شد .

برگزاری برنامه‌های متنوع در هفته خبرنگار

مدیرعامل خانه مطبوعات استان کرمانشاه برگزاری برنامه‌های متنوع در هفته خبرنگار طی سه سال اخیر، برگزاری کلاس‌های آموزشی، اعطای تسهیلات قرض الحسنه طی چند مرحله به اعضای خانه مطبوعات و مدیران مسئول نشریات محلی استان، حمایت صنفی و حقوقی از اصحاب رسانه، تلاش برای ارتقای جایگاه خبرنگاران در سطح استان، پیگیری مطالبات نشریات و رسانه‌ها از دستگاه‌های دولتی و نیمه‌دولتی، پیگیری حمایت‌های مالی از نشریات و خبرنگاران در برنامه‌های مختلف و پیگیری مشکلات بیمه‌ای خبرنگاران و رفع بسیاری از آن‌ها را از جمله اقدامات انجام شده توسط هیئت مدیره خانه مطبوعات کرمانشاه در سه سال گذشته برشمرد.

وحید نیشابوری داشتن بیمه و حداقل مدرک لیسانس را از شرایط اصلی عضویت در سامانه خانه مطبوعات عنوان کرد و افزود: در دوره‌های گذشته مشارکت اعضای خانه مطبوعات استان در فرآیند انتخابات قابل تقدیر بوده و امسال نیز پیش‌بینی می‌شود انتخابات با حضور حداکثری اعضا و تعداد قابل توجه کاندیدا‌ها برگزار شود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.