این قسمت از برنامه «مامان ها» میزبان مادرانی است که در صفحات مجازی به واسطه فرزندان خود کسب درآمد می‌کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، برنامه «مامان ها» امروز شنبه ۲۰ دی ماه سراغ کودکانی می‌رود که در فضای شبکه‌های اجتماعی و اینترنتی درآمدی برای والدین خود کسب می‌کنند.

شبکه‌های اجتماعی، چون اینستاگرام در سال‌های اخیر پدیده‌های نوظهوری بوده اند که یک باره رشد کرده و کاربران شان را با نتایع عجیبی در شهرت و حتی درآمد مواجه کرده اند. بخشی از این درآمد‌ها هم شاید ارتباطی با سن افراد نداشته باشد و به طور مثال فقط با صفحه‌ای تبلیغاتی که از یک کودک ساخته می‌شود، درآمد‌های کلانی را به بار آورد که خیلی از پدر و مادر‌ها را وسوسه کرده است.

شاید برخی پدر و مادر‌ها فقط کودکانی را که در خیابان در حال گل فروشی و فال فروشی هستند کودک کار بدانند و حتی حضور کودک در فضا‌های اینترنتی را در راستای رشد خلاقیت‌ها و یا دیده شدن استعدادهایشان بدانند، اما بسیاری این نحوه درآمدزایی نسبت به کودک را سوء استفاده و نوعی بهره کشی می‌دانند.

«مامان ها» که در هر قسمت میزبان مادرانی عادی از جامعه است. امروز یکی از همین مادران را که صفحه پرمخاطبی دارد، به برنامه دعوت کرده است تا دلایل خود را درباره این نوع کار با فرزندش توضیح می‌دهد.

«مامان ها» به تهیه کنندگی مجتبی حسینی و با اجرای منصوره مصطفی زاده در هر قسمت به بخشی از معضلات مدرن تربیت فرزند می‌پردازد و با دعوت از مادرانی که هر یک نماینده از یک تفکر هستند سعی دارد آرای مختلفی را به مخاطب عرضه کند.

این برنامه به سردبیری سیدمیلاد ناظمی و کارگردانی سعید ابراهیمی هر روز شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۷ روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار