رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سبزوار گفت: در اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی ۱۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان اجتماعی ناشی از شیوع ویروس کرونا در سبزوار توزیع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، جعفر مهدوی خواه رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سبزوار  در نهمین مراسم رزمایش کمک مومنانه سبزوار گفت: ارزش هر یک از  بسته‌های معیشتی که بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان اجتماعی ناشی از شیوع ویروس کرونا در سبزوار توزیع شد، چهار میلیون و ۳۰۰ هزار ریال است.
 
او افزود:  توزیع این بسته های معیشتی همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه (س) آغاز شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سبزوار ادامه داد: منابع مالی برای تهیه این بسته‌های معیشتی از محل موقوفات روضه خوانی و با مشارکت آستان قدس رضوی، نذورات و کمک‌های خیرین تامین شده است.

مهدوی خواه بیان کرد: هشت مرحله گذشته کمک‌های مومنانه، هشت هزار و ۴۰۰ بسته کمک معیشتی بین نیازمندان شهرستان‌های سبزوار، خوشاب و ششتمد توزیع شد.

او تصریح کرد: ۱۸ تن مواد غذایی شامل برنج و روغن نیز به ارزش افزون بر ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال از محل موقوفات، نذورات و کمک‌های خیران تامین و بین اقشار نیازمند و ساکنان مناطق حاشیه شهر توزیع شده بود.

انتهای پیام//م.ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.