به منظور تعیین تکلیف اراضی ملی و صیانت از انفال ۳۵ هزار هکتار از اراضی ملی شهرستان خرامه صاحب سند تک برگ می‌شوند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد هدایت فرد رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان خرامه با اشاره به تعیین ثبت و صدور اسناد مالکیت و احقاق حقوق مردم و بیت‌المال گفت: با برنامه ریزی‌های انجام شده و تعاملات مطلوب با اداره ثبت املاک و اسناد شهرستان شاهد اتفاقات مثبت برای صدور این میزان سند در امسال هستیم.

او، با اشاره به تلاش مضاعف برای اخذ سند مالکیت تک برگ بر روی اراضی ملی بیان کرد: با مدیریت و برنامه ریزی‌های انجام شده و همکاری  که با اداره ثبت اسناد داشته ایم به این امر مهم دست خواهیم یافت.

هدایت فرد، تصریح کرد: ثبت اطلاعات توصیفی و مکانی هر پلاک ثبتی و دقت بالای اسناد تک برگی موجب کاهش بسیاری از مشکلات ثبتی و جلوگیری از تصرف، تعرض و نیز جعل اسناد در حوزه زمین می شود.

عرفان رئیس اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان خرامه نیز با بیان اینکه کاداستر اراضی زیرساخت توسعه کشور و زیربنای نظام برنامه ریزی است، ادامه داد: با اجرای طرح کاداستر و صدور سند تک برگ برای اراضی ملی با جلوگیری از زمین خواری از بسیاری  جرایم حقوقی در حوزه منابع طبیعی و نیز آمار ورودی پرونده‌های قضایی کاسته می شود.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.