دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، از امروز روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت.

آگهی استخدامی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، روی سایت سازمان سنجشرضایی نیا مدیر منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: با پیگیری‌های دانشگاه علوم پزشکی بیرجند و موافقت وزارت بهداشت و درمان، مجوز استخدام ۶۶۶ نیروی جدید در مجموعه‌های درمانی و بهداشتی زیر نظر دانشگاه گرفته شده است.

او افزود: ابتدای کار مجوز استخدام ۱۵۸ نفر در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند اخذ شده بود که با موافقت مقام عالی وزارت بهداشت و سازمان امور اداری و استخدامی کشور، سهیمه خراسان جنوبی به ۶۶۶ نفرافزایش یافت.

رضایی نیا بیان کرد: نیرو‌های جدید پس از قبولی در آزمون و طی فرآیند‌های استخدام، در بیمارستانها، مراکز بهداشتی، خانه‌های بهداشت، مراکز جامع خدمات سلامت و حوزه‌های اداری و پشتیبانی زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مشغول به کار می‌شوند.

امتیاز استخدامی برای مدافعان سلامت درگیر با کرونا

رضایی نیا مدیر منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: با هماهنگی وزارت بهداشت و درمان و سازمان سنجش، تمهیداتی اندیشیده شده است تا برای نیرو‌های بخش کرونا از تاریخ  ۹۸/۱۲/۰۱ به ازای هر ماه فعالیت با بیماری کرونا، ۲ دهم درصد به امتیاز کسب کرده در مرحله آزمون کتبی افزوده می‌شود.


بیشتر بخوانید


او همچنین از افرادی که روز‌های گذشته برای نام نویسی اقدام کرده اند خواست با مراجعه به سایت سازمان سنجش و مطالعه دفترچه راهنما، رشته‌ها و محل‌های جدید استخدامی را دوباره مطالعه کنند.

انتهای پیام/ ر ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.