مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد در دیدار با فرمانده سپاه تیپ الغدیر بر مشارکت این دو ارگان برای فرهنگ سازی مصرف صحیح تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، آرش نواب، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد در دیدار با سردار رضا پورشمسی با تاکید بر اولویت بندی نیاز‌های مردمی و پرداختن به خواسته شهروندان، گفت: تعامل، همکاری و همراهی همه دستگاه‌ها و ارگان‌ها ضمن ایجاد شرایط مطلوب برای خدمت شایسته به شهروندان، فضای خدمت را به فضای پرانگیزه و شاداب مبدل می‌کند.

این مسئول داشتن اخلاق و گشاده رویی با مردم را لازمه فعالیت در صنعت برق برشمرد و گفت: سپاه پاسداران و توزیع برق همواره در حوزه‌های مختلف با یک هدف مشترک یعنی گره گشایی از کار مردم و توسعه خدمات تلاش‌های بسیاری را داشته است.

او با اشاره به کمبود سوخت نیروگاه‌ها و لزوم فرهنگ سازی گسترده برای بهینه سازی مصرف برق در زمستان، یادآور شد: این شرکت کار تعدیل میزان روشنایی منازل و رصد میزان بار مصرفی ادارات با خاموش کردن لامپ اضافی را در دستورکار قرار داد.

آرش نواب، خاطرنشان کرد: سپاه می‌تواند با دانش و تجربه کافی در حوزه فرهنگ سازی با ما همراهی کند و این مشابه فعالیت‌هایی است که نیروی مقاومت بسیج در این سال‌ها با صنعت برق داشته است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد به مزیت‌های اپلیکیشن برق من هم اشاره‌ای داشت و خاطرنشان کرد: مردم با نصب اپلیکیشن برق من که بارگیری نرم افزارآن در بستر وب سایت و ایلیکیشن کافه بازار وجود دارد، بی نیاز از مراجعه به مدیریت‌های برق به صورت الکترونیکی، خدمت خود را دریافت کنند.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار