معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد از راه اندازی گرم خانه، ویژه افراد بدون سرپناه سطح شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، عباس ملازینلی، معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد، گفت: این گرم خانه در حال تجهیز است و به دلیل برودت هوا و شب‌های سرد یزد امکان استفاده جامعه هدف فراهم شده است.

او با بیان اینکه این اقدام برای اولین بار در شهر یزد اجرایی می‌شود، افزود: در این گرم خانه که برای افراد بدون سرپناه در نظر گرفته شده امکاناتی از قبیل فضای خواب، غذای گرم و امکانات استحمام وجود دارد.

معاون شهردار یزد تاکید کرد: هرچند شهر یزد به نسبت شهر‌های پر جمعیت دیگر کشور دارای افراد بی سرپناه کمتری است، اما شهرداری و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی با حمایت شورای اسلامی شهر به عنوان یکی از وظایف خود در حوزه اجتماعی اقدام به راه اندازی این محل کرده است.

این مسئول هدف از راه اندازی گرم خانه شهر یزد را ساماندهی و کمک به این قشری از جامعه در شهر میراث جهانی یزد دانست و خاطرنشان کرد: ساماندهی این افراد کمک خواهد کرد تا در آینده با چالش‌ها و آسیب‌های اجتماعی کمتری در شهر مواجه باشیم.

ملازینلی راه اندازی گرم خانه شهر یزد را عاملی برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی شهر نظیر کاهش معتادین متجاهر، تکدی گری و کارتن خوابی عنوان کرد و گفت: شهرداری یزد به وظایف خود در حوزه اجتماعی وقوف کامل دارد و تلاش می‌کند در این حوزه گام‌های مؤثری را بر دارد.

معاون شهردار یزد با بیان اینکه تأمین اعتبار اجرای این طرح در برنامه سال ۹۹ سازمان دیده شده بود، عنوان کرد: امیدواریم بزودی و با حضور مسئولین ارشد شهر و استان شاهد افتتاح رسمی این گرم خانه در شهر یزد باشیم.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.