مسئول عمران و شهرسازی شهرداری ابرکوه از تهیه و تصویب طرح بازآفرینی بخشی از محله جهانستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، احمدرضا اسدی، مسئول عمران و شهرسازی شهرداری ابرکوه گفت: از ابتدای شروع برنامه بازآفرینی شهری در ابرکوه چهار طرح به عنوان طرح‌های شاخص شهری مطرح شده که از این میان دو طرح به مرحله‌ی اجرا رسید و دو طرح دیگر نیز با توجه به اتمام پروسه طولانی تهیه و تصویب شد.

او افزود: بر اساس طرح ساماندهی اراضی انتهای کوچه علی موسی الرضا (ع) در محله جهانستان و طرح آماده سازی اراضی ضلع شمالی خیابان شهیدان پورنجفی، اهدافی نظیر توسعه شهری و رفع گتوی شهری جهانستان، افزایش خدمات محله‌ای و عرضه‌ی کاربری‌های محلی مورد نیاز شهر صورت گرفته است.

اسدی بیان داشت: در قالب این طرح اراضی بلااستفاده در دو نقطه شهر به کاربری‌های مورد نیاز نظیر مسکونی، آموزشی، فضای سبز و تجاری محلی تبدیل می‌شود.
این مسئول در ادامه اظهار کرد: افزایش خدمات محلی و برنامه ریزی در قالب نگرش محله محور با جلب مساعدت و همکاری مالکین اراضی رها شده فوق دو تجربه موفق در مدیریت شهری با هدف ارتقا سطح کیفی محلات شهر از نتایج این دو طرح است.

احمدرضا اسدی، مسئول عمران و شهرسازی شهرداری ابرکوه گفت: وسعت محدوده طرح اراضی خیابان شهیدان پورنجفی بالغ بر پنج هکتار و اراضی انتهای کوچه علی موسی الرضا (ع) هشت هزار مترمربع است.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار