هم اکنون یک هزار و ۱۱۴ دانشجو در استان چهارمحال و بختیاری تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند که پرداخت شهریه و کمک هزینه تحصیلی به این افراد از سوی این نهاد ارائه می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، علی ملک پور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری با اشاره به اهمیت بحث تحصیل و توانمندسازی جامعه هدف گفت: امسال ۹ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال شهریه دانشجویی به مددجویان دانشجوی زیرپوشش کمیته امداد استان پرداخت شد.

او افزود:هم اکنون یک هزار و ۱۱۴ دانشجو در استان زیرپوشش این نهاد قرار دارند که پرداخت شهریه و کمک هزینه تحصیلی به این افراد از سوی کمیته امداد ارائه می‌شود.


بیشتر بخوانید


ملک پور با اشاره به اینکه امسال برای مقطع کارشناسی ۵۰ میلیون ریال، کارشناسی ارشد ۱۰۰ میلیون ریال و دکترا ۲۰۰ میلیون ریال در قالب کمک هزینه شهریه پرداخت شده است اضافه کرد: کمک هزینه تحصیلی از محل تسهیلات صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت به صورت بلاعوض است.

او با اشاره برگزاری مجازی کلاس‌های درس در مدارس و دانشگاه‌ها ادامه داد: تعداد زیادی از دانشجویان و دانش‌آموزان هیچ گونه امکانات الکترونیک ندارند و اولویت برای تامین امکانات الکترونیک برای خانواده‌های است که چند فرزند دانش‌آموز داشته باشند.

ملک پور گفت: پرداخت شهریه به دانشجویان در راستای حمایت از این قشر برای رشد علمی و ارتقاء فرهنگی و افزایش دانش در بین فرزندان جامعه هدف است که این امر از اولویت‌های نخست این نهاد حمایتی به منظور توانمندسازی جامعه هدف است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار