رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: خدمات ارزشمند دکتر فرخی در تاسیس بیمارستان بیستون، در مدیریت سازمان نظام پزشکی و به ویژه در سال‌های دفاع مقدس و نیز در بخش‌های مختلف بسیار قابل توجه و قابل تقدیر است.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محمودرضا مرادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : دکتر فرخی ارزش و اعتبار جامعه پزشکی استان است و ما همواره قدردان زحمات این استاد گرانقدر هستیم و این پزشک فرهیخته تاکنون خدمات بسیار ارزنده‌ای در استان داشته است.

او گفت : توجه به مراکز خصوصی یکی از اولویت‌های دانشگاه است و در همه گیری کرونا این مراکز در کنار بخش دولتی بسیار خوبی عمل کردند.

او افزود: بخش خصوصی نقش بسیار مهمی در ارتقا بهداشت و سلامت استان دارد و در این مراکز خدمات بسیار خوبی به مردم استان ارایه می‌شود.

مرادی افزود: نگاه به بخش خصوصی در درمان، قبلا مناسب نبود، اما هم اکنون همگان به اهمیت این بخش در کاهش بار مراکز دولتی ایمان دارند .

شجاعی مدیرعامل بیمارستان بیستون گفت: کلینیک پرتو درمانی بیمارستان بیستون با مساحت دو هزار و ۷۰۰ متر در سه طبقه و با اعتبار ۲۷ میلیارد تومان در شرایط تحریم به بهره برداری رسیده است.

ر امیری فرد مدیر کلینیک پرتو درمانی بیمارستان بیستون گفت: دستگاه شتاب دهنده این مرکز به شیوه IMRT مجهز است که تومور‌های ناحیه لگن و سر و گردن را به بهترین روش درمان می‌کند و به بافت‌های سالم مجاور آسیب نمی‌زند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.