کریس کربز از افزایش خشونت‌ها در آمریکا با نزدیک شدن به مراسم تحلیف بایدن خبر داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی هافینگتون پست، کریس کربز، رئیس سابق اخراجی امنیت سایبری آمریکا هشدار داد در آستانه مراسم تحلیف جو بایدن، رئیس جمهور منتخب در ۲۰ ژانویه، خونریزی بیشتری از جانب طرفداران دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا روی خواهد داد.

بر این اساس، کریس کربز گفت: در این باره که روز چهارشنبه خشونت‌هایی بوجود می‌آمد، تردیدی نداشت. گروهی از آشوبگران طرفدار ترامپ که رئیس جمهور و متحدانش، آن‌ها را تحریک کرده بودند در صحنه‌های ننگینی که جهانیان را بهت زده کرد، به کنگره آمریکا حمله کردند.

کربز هشدار داد: "خشونت بیشتری در آستانه مراسم تحلیف رخ می‌دهد. مسائل تمام نشده است. خشونت بیشتری وجود خواهد داشت. اقداماتی وجود دارند که افراد مختلف می‌توانند انجام دهند. من از استفاده کردن از جملات مجهول متنفرم بنابراین من فقط می‌خواهم هشدار بدهم. رئیس جمهور باید اعلام کند این انتخابات آزاد و منصفانه بود. ترامپ بازنده شد. او هنوز وقت دارد کار‌های درست را انجام دهد. این کار باید اتفاق بیفتد. خونریزی بیشتری خواهد شد. "

ترامپ، کریس کربز را که در سراسر عمرش، جمهوریخواه بوده است سال ۲۰۱۸ برای ریاست " آژانس امنیتی زیر ساخت و امنیت سایبری" منصوب کرد. در عین حال، پس از آنکه نهاد زیر نظر کربز، ادعا‌های رئیس جمهور مبنی بر وقوع تقلب در انتخابات را رد کرد، ترامپ نوامبر در یک توئیت، وی را برکنار کرد. کربز با ابراز تأسف از صحنه‌هایی که روز چهارشنبه در واشنگتن روی دادند گفت "این آمریکایی نیست که من آن را بشناسم. "

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار