کشف و ضبط ۶ قبضه اسلحه شکاری در اردبیل و پارس آباد /جمع آوری ۱۰۰ تله زنده گیری پرنده کبک در مشگین شهر

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان اردبیل گفت: طی عملیات جداگانه ۶ قبضه اسلحه از شکارچیان متخلف در شهرستان‌های اردبیل و پارس آباد کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، هاشم میرزا نژاد، فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان اردبیل گفت: یگان حفاظت محیط زیست استان اردبیل طی عملیات جداگانه ۶ نفر متخلف شکار غیرمجاز را در زیستگاه‌های شهرستان اردبیل و پارس آباد دستگیر کردند.

او افزود: از متخلفین ۶ قبضه اسلحه شکاری (یک قبضه غیر مجاز و پنج قبضه مجاز) به همراه لاشه‌ی دو قطعه اردک سرسبز، کشف و ضبط و با تشکیل پرونده، متخلفین جهت رسیدگی به مراجع قضایی معرفی شدند.

میرزانژاد با اشاره به اینکه شکار در کلیه مناطق استان اعم از مناطق آزاد و مناطق تحت مدیریت ممنوع است گفت: گشت و کنترل در مناطق و زیستگاه‌های تحت مدیریت به صورت منظم توسط یگان حفاظت محیط زیست استان و ادارات و پاسگاه‌های محیط بانی در سطح شهرستان انجام می‌شود و در صورت مشاهده هر گونه تخلف برابر ضوابط و مقررات زیست محیطی با متخلفان برخورد قاطع و قانونی می‌شود.

یوسف محمدیوی، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مشگین شهر گفت: یگان حفاظت محیط زیست شهرستان مشگین‌شهر ۱۰۰ تله زنده گیری پرنده کبک را از دامنه‌های کوهستان سبلان جمع آوری و منهدم کردند.

او با اعلام این خبر گفت: یگان حفاظت محیط زیست شهرستان مشگین شهر با تلاش شبانه روزی و انجام گشت و کنترل و جلوگیری از صید و شکار غیرمجاز در مناطق شکار ممنوع و دامنه‌های سبلان، تعداد ۱۰۰ تله زنده‌گیری پرنده کبک را جمع آوری و منهدم نمودند.

محمدیوی با اشاره به اینکه شکار در کلیه مناطق شهرستان مشگین شهر اعم از مناطق آزاد و مناطق تحت مدیریت ممنوع است افزود: گشت و کنترل در مناطق و زیستگاه‌ها به صورت منظم توسط یگان حفاظت محیط زیست شهرستان مشگین شهر و پاسگاه‌های محیط بانی انجام می‌شود و در صورت مشاهده هر گونه تخلف برابر ضوابط و مقررات زیست محیطی با متخلفان برخورد قاطع و قانونی می‌شود.

انتهای پیام/ع

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.