مجتمع ۱۰۲ واحدی چهکند، نیازمند تکمیل زیرساخت

علی رغم اتمام عملیات ساخت و ساز در مجتمع ۱۰۲ واحدی شهرک چهکند بیرجند، هنوز اهالی برای سکونت نیازمند زیرساخت‌های آب و گازند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، مجتمع ۱۰۲ واحدی سپهر شهرک چهکند، مجتمعی است که علارغم تکمیل بودن ساختمان، هنوز زیر ساخت‌های آن فراهم نشده است.

صاحبان واحد‌های این مجتمع می‌گویند: با وجود تکمیل ساختمان، اما هنوز کوچه از امکانات اولیه چون گاز و برق برخوردار نیست.

با این وضعیت عده‌ای مجبور به سکونت در مجتمعی هستند که فاقد امکانات رفاهی و شهری است. 

یکی از صاحبان این مجتمع می‌گوید: من وقتی خانه خریده ام و هزینه‌های سنگینی پرداخت کرده ام چرا باید اجاره نشین شوم و هزینه اجاره خانه را نیز بر عهده داشته باشم.

با وجود پیگیری پی در پی ساکنین این منطقه، اما هنوز رفع مشکل تنها بر روی کاغذ مانده است و قول‌ها همچنان بی نتیجه است.


بیشتر بخوانید


چهکندی عضو شورای روستای چهنکد می‌گوید: با توجه به ساخت ۱۰۲ واحد در این منطقه لازم بود مسئولین بنیاد مسکن ابتدا زیر ساخت‌ها را آماده می‌کردند.

بذری دهیار چهکند نیز گفت: بنیاد مسکن کارشناس خود را برای بررسی وضعیت فرستاده است و کار ایجاد زیرساخت‌ها را به پیمانکار سپرده، ولی هنوز کار اجرایی نشده است.

گل محمدی رئیس اداره بنیاد مسکن بیرجند در پاسخ بیان کرد: معابری که در این منطقه مد نظر است با توجه به اینکه ساخت و ساز انجام نشده است و اگر جدول گذاری هم انجام شود در آینده باعث تخریب جداول و هزینه اضافه خواهد شد.

به نظر می‌رسد رفع مشکل این مجتمع نیازمند اقدامات عملی از سوی مسئولان است.

در کنار صاحب خانه کردن شهروندان باید تأمین زیرساخت‌ها را نیز در نظر گرفت، زیرساخت‌هایی که اگر نباشند مشکلات زیادی را برای شهروندان به وجود می‌آورند.

انتهای پیام/ ر ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.