اولین گالری هنری و صنایع دستی توسط بخش خصوصی به نام " اروند " با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروندافتتاح شد.

علی صالحی مدیر گالری هنری و صنایع دستی اروند در گفت وگو با خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،گفت: درب گالری اروند به روی همه هنرمندان باز است و هر هنرمندی که علاقمند است آثارش در معرض دید عموم قرار بگیرد و به فروش برسد می‌تواند با این مدیریت همکاری نموده تا مردم، سازمان‌ها و ادارات از این آثار ارزشمند بهره‌مند گردیده و اقتصاد هنر فعال‌تر گردد.

افتتاح اولین گالری هنری و صنایع دستی بخش خصوصی در خرمشهر / توجه به پویایی اقتصاد هنر

او افزود: با هنرمندانی که در زمینه‌های؛ صنایع دستی و هنر‌های تجسمی، تابلو و مجسمه، خطاطی، کاریکاتور، تدهیب، تابلو فرش، نقاشی، نقاشی رو سفال مذاکراتی داشته ایم و در راستای تسهیل و ارتباط بیشتر با هنرمندان ابزار هنر‌های تجسمی را در محل ایجاد کرده ایم.

صالحی بیان کرد: هم اکنون در گالری اروند آثار ۲۹ هنرمند منطقه حضور دارد و علاقمندان می‌توانند همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ ظهر و بعد از ظهر‌ها ۱۶ الی ۲۱ از آثار بازدید به عمل آورند.

افتتاح اولین گالری هنری و صنایع دستی بخش خصوصی در خرمشهر / توجه به پویایی اقتصاد هنر

مدیر گالری هنری و صنایع دستی اروند ضمن تشکر و قدردانی از همکاری شهرداری خرمشهر و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند، گفت: مردم می‌توانند جهت بازدید از آثار هنری در گالری هنری و صنایع دستی اروند به آدرس: خرمشهر-ابتدای بلوار خایج فارس نبش پارک امیرکبیر مراجعه نمایند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.