سخنگوی باشگاه استقلال گفت: نه باشگاه استقلال و نه باشگاه پرسپولیس نمی‌توانند در رابطه با داوری موضع بگیرند.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت نظری سخنگوی باشگاه استقلال در رابطه با آخرین وضعیت آبی پوشان پیش از دیدار مقابل پرسپولیس اظهار داشت: شرایط خوبی داریم و بازیکنان برای دیدار دربی آمادگکی کافی دارند. امیدواریم همه چیز به خوبی پیش برود و هواداران ۲ تیم بازی زیبایی را تماشا کنند.

او درباره رضا کرمانشاهی داور بازی دربی بیان کرد: نه پرسپولیس و نه استقلال نمی توانند در مورد داور بازی موضع بگیرند، اطمینان داریم هر چیزی که در نهایت باعث حرف و حدیث شود، موضع ایجاد می‌کند اما  اشتباهات داوری می‌تواند روی ذهنیت تماشاگران که به دلیل کرونا نمی‌توانند در ورزشاه حاضر باشند تاثیر بگذارد.

نظری ادامه داد: سابقه قضاوت داور و نحوه سوت زنی او می تواند روی ذهنیت هواداران تاثیرگذار باشد و امیدواریم دیداری جذاب را شاهد باشیم.

سخنگوی باشگاه استقلال درباره دیدار مقابل پرسپولیس تصریح کرد:  برای تمام بازی‌های مهم پاداش در نظر می‌گیریم. برای برد دربی هم پاداش در نظر گرفته و باید آن را پرداخت کنیم.

او درباره تاکید باشگاه پرسپولیس برای استفاده از سیستم کمک داور ویدیویی بیان کرد: قطعا از سیستم کمک داور ویدیویی و هرگونه کمک به داور وسط استقبال می‌کنیم و بی تردید باورمان این است اگر این سیستم وجود داشت می‌توانستیم نتایج بهتری کسب کرده و با امتیاز بالاتر در صدر جدول باشیم.

نظری درباره آخرین وضعیت باشگاه استقلال برای دریافت مجوز حرفه‌ای گفت: تمام کار‌های مربوط به کسب مجوز حرفه‌ای را انجام داده ایم و تایید اولیه هم در سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا منتشر شده است. منتظر مجوز نهایی هستم، اما به نظر نمی‌رسد برای کسب مجوز نهایی مشکلی داشته باشیم.

نظری درباره تست دوپینگ برای این بازی توضیح داد: اگر از همه بازیکنان تست دوپینگ گرفته شود، استقبال می کنیم و اطمیمان دارم باشگاه استقلال از هر آزمونی سربلند خواهد شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار