فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان از کشف ۵ هزار و ۹۲۰ لیتر سوخت قاچاق خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی خبر داد.

سرهنگ رحیمی فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،گفت: مأموران انتظامی شهرستان در ۴۸ ساعت گذشته هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی موفق به کشف مقدار ۵ هزار و ۹۲۰ لیتر سوخت قاچاق شدند.

او با بیان این که کارشناسان ارزش سوخت قاچاق کشف شده را بالغ بر ۶۵۵ میلیون ریال برآورد کردند، افزود: مأموران در این رابطه ۹ متهم را دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ رحیمی تصریح کرد: مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود و با توجه به نقش بی بدیل شهروندان در دستاورد‌های پلیس، ضروری است همکاری آنان در این زمینه، بیش از گذشته با مأموران تداوم یابد.

 

کشف ۶۸۰ میلیون ریال گوسفند قاچاق و سوخت در سربیشه


سرهنگ کارگر فرمانده انتظامی شهرستان سربيشه گفت: مأموران انتظامی شهرستان سربیشه در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی به ۲ اتوبوس مسافربری مشکوک شدند و خودرو‌ها را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.


بیشتر بخوانید


او افزود: مأموران با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از خودرو‌ها ۲۵ رأس احشام قاچاق فاقد مجوز دامپزشکی و ۸۰۰ لیتر سوخت خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی کشف کردند که ارزش ریالی احشام قاچاق و کالای کشف شده به نظر کارشناسان ۶۸۰ میلیون ریال برآورد شد.

سرهنگ کارگر تصریح کرد: مأموران در این رابطه ۲ متهم را دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان سربيشه اظهار کرد: مبارزه با قاچاق سوخت و احشام با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود و با توجه به نقش بی بدیل شهروندان در دستاورد‌های پلیس، ضروری است و امیدواریم همکاری آنان در این زمینه، بیش از گذشته با مأموران تداوم یابد.

انتهای پیام/ ر ف

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.