رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان کرمان از دستگیری افراد یک خانواده با ده‌ها فقره جعل اسناد بانکی ، دولتی و اخذ وام‌های متعدد بانکی به ارزش ۱۲ میلیارد ریال در کرمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سرهنگ حسن پور، رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر جعل مدارک بانکی و مدارک ادارات دولتی برای اخذ وام، بلافاصله موضوع به طور ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان در تحقیقات اولیه پس از اقدامات فنی و اطلاعاتی، به دست داشتن اعضای یک خانواده در جعل اسناد پی برده و با تعقیب و مراقبت‌های شبانه روزی، مخفیگاه هر یک از افراد این خانواده ۱۸ نفره را شناسایی و همه آنان در چند عملیات غافلگیرانه در شهر کرمان دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان تصریح کرد: در روند تحقیقات پلیسی مشخص شد، متهمان پس از ساخت مهر‌های جعلی اقدام به تهیه اسناد مجعول کرده و با مشارکت در اخذ تسهیلات توانسته بودند، مبلغ ۱۲ میلیارد ریال وام دریافت کنند.

در ادامه سرهنگ حسن پور با اشاره به تحویل متهمان به مراجع قضایی از همشهریان خواست: هشدار‌های پلیس را جدی گرفته و در صورت مواجهه با افرادی که قصد کلاهبرداری با وعده‌های کذب را دارند و یا موارد مشابه مراتب را به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار