توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی به همت کمیته امداد سیرجان

فرماندار ویژه سیرجان گفت: در ادامه کمک‌های مومنانه در شهرستان سیرجان ۵۰۰ بسته معیشتی بین مدد جویان تحت حمایت بهزیستی و کمیته امداد شهرستان توزیع شده است.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،سهراب بهاالدینی، فرماندار ویژه سیرجان گفت: مشارکت مردم و خیران در رزمایش کمک مومنانه به تاکید مقام معظم رهبری نشانه نوعدوستی، ایثار و فداکاری آن‌ها است واقشار مختلف مردم سیرجان و خیران در چند مرحله رزمایش مواسات و همدلی کمک‌های خود را برای تامین بخشی از معیشت نیازمندان اهدا کردند.

او افزود:۵۰۰ بسته معیشتی به ارزش۲میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بین مددجدیان تحت حمایت بهزستی و کمیته امداد شهرستان توزیع شد.

فرماندار ویژه سیرجان با بیان این که رزمایش مواسات، نوع دوستی را تقویت کرد، افزود: تاکنون طی ۵ مرحله رزمایش مواسات و همدلی با تلاش و همت سپاه و پایگاه‌های مقاومت و کمک‌های خیران و بخش صنعت و معدن انجام شده است و بسته‌های معیشتی جمع آوری و بین نیازمندان و صنوفی که  در اثر ویروس کرونا متضرر شدند توزیع شده است.

بهاالدینی گفت: حفظ آرامش و امنیت امروز مردم به ویژه در شرایط کرونایی مدیون تلاش‌ها و دلسوزی‌های مجموعه‌هایی مانند بسیج، سپاه، خیران، مردم و کادر درمان است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار