هاشمی نسب، مربی تیم فولاد خوزستان درباره دیدار این تیم مقابل سپاهان اصفهان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی هاشمی نسب، مربی تیم فولاد خوزستان در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی مقابل سپاهان اصفهان اظهار کرد: می دانستیم با تیم پر مهره و قابل احترامی بازی داریم و روز سختی را در پیش داریم.

او گفت: ما آن‌ها را آنالیز کرده بودیم و نقاط ضعف و قوت تیم سپاهان را می‌دانستیم. در اوایل بازی نیز توانستیم گل بزنیم و اگر روز خوب مهاجمانمان بود، در این بازی و در نیمه اول کار را تمام می‌کردیم. در نیمه دوم، بازی متعادل بود و ۲ تیم بیشتر بازی هوایی انجام می‌دادند.

او گفت: ما از این نتیجه راضی نیستیم، اما تلاش می‌کنیم در مسابقات بعد نتایج بهتری بگیریم.

هاشمی نسب درباره مشکل گلزنی مهاجمان تیم فولاد عنوان کرد: در این بازی موقعیت‌های خوبی را به دلایل نداشتن تمرکز و یا بدشانسی مهاجمان خود از دست دادیم؛ اما امیدوارم با تمرین بیشتر و جدا شدن بدشانسی از تیممان، مهاجمان تیم عملکرد بهتری از خود نشان دهند.

مربی فولاد ادامه داد: ما به تک تک بازیکنانمان ایمان داریم و در این بازی برای برد به میدان رفته بودیم؛ اما شرایطی که تعویض‌های اجباری در نیمه اول و همچنین نیمه دوم برای ما رقم زدند، تمرکز تیم از دست رفت و شرایط سختی را در این بازی پشت سر گذاشت.

هاشمی نسب در پایان گفت: از دوستان می‌خواهم کمتر در ارتباط با نیمکت تیم فولاد صحبت کنند و به نیمکت تیم‌های خود توجه کنند. قطعا نیمکت ما اشتباهاتی داشته و جزای آن را نیز دیده است، اما هر بازی ناظر دارد و او تصمیم گیرنده است. 


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار