جعفری گفت: دادگاه انقلاب تضمین کننده‌ حفظ و تثبیت انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، یحیی جعفری رییس محاکم عمومی و انقلاب تهران در نشست ویدیو کنفرانس رییس کل دادگستری استان تهران با سرپرستان مجتمع قضایی ارشاد و دادگاه انقلاب گفت: از زحماتی که در این دو واحد قضایی کشیده شده تشکر می‌کنم.

رییس محاکم عمومی و انقلاب تهران افزود: اهمیت دادگاه انقلاب بر کسی پوشیده نیست و ما می‌دانیم از بدو انقلاب چه زحماتی در این دادگاه کشیده شده و ما با حضور قضات مسئولیت پذیر، دلسوز و انقلابی و جهادی توانسته ایم، این انقلاب را تثبیت کنیم و ارتقا ببخشیم.

وی افزود: همکاران مجتمع قضایی ارشاد به جهت رسیدگی مستقیمی که انجام می‌دهند کار دادسرا را هم بر عهده دارند و به نتیجه رساندن پرونده‌ها به جهت حساسیت‌های آن و مراعات و حفظ حرمت مردم و مسائل شرعی و دقت در کشف حقیقت، زمان بر است.

علی مدنی پور سرپرست مجتمع قضایی ارشاد نیز در این نشست گفت: در سال جاری ما آمار عملکردی مثبتی داشته ایم و با توجه به ماهیت پرونده‌های این مجتمع قضایی که با آبروی مردم سر و کار دارد، همکاران قضایی علاوه بر رسیدگی بر اساس قانون و شرع نگاهی هم به اخلاق حسنه و ارشادی دارند.


بیشتر بخوانید


مدنی پور گفت: در این مجتمع حساسیت کار بسیار بالاست و نوع کار می‌طلبد تا همکاران قضایی در مجتمع قضایی ارشاد در مقام رسیدگی مانند بازپرس و به طور مستقیم عمل کنند تا در صدور احکام دقت بیشتر و مستندات کافی را مورد نظر قرار دهند.

همچنین حجت الاسلام و المسلمین سید احمد زرگر، رئیس دادگاه انقلاب اسلامی تهران گفت: با ۲۷ نفر از زندانیان در ۴ زندان تهران جلسه ویدیو کنفرانسی داشته ایم و در آینده نیز بهره برداری از سامانه‌های نوین در این دادگاه‌ها افزایش خواهد یافت.

رئیس دادگاه انقلاب اسلامی تهران اذعان کرد: در بعضی شعبات دادگاه انقلاب با حجم بالای پرونده‌ها روبرو هستیم که این به دلیل سنگین بودن پرونده‌های این دادگاه است که ان شاء الله با تلاش همکاران تا آخر سال آمار بهتر خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار