واگذاری مجوز تاسیس آموزشگاه تعلیم رانندگی به بانوان

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان کرمان از واگذاری مجوز تاسیس آموزشگاه تعلیم رانندگی به بانوان در شهر‌های کرمان، سیرجان و رفسنجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،سرهنگ یوسف نجفی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان گفت: چهار مجوز تاسیس آموزشگاه تعلیم رانندگی پایه سوم به بانوان در شهر‌ کرمان ، یک مجوز در سیرجان  و یک مجوز در رفسنجان  برابر با شرایط و ضوابط واگذار می‌شود.

او افزود: این مجوز ها صرفا برای بانوان صادر می‌شود و بانوانی که متقاضی اخذ مجوز هستند بایستی دارای حداقل ۲۰ سال سن، حداقل مدرک دیپلم، نداشتن سوء پیشینه کیفری و به اعتیاد به مواد مخدر اعتیاد نداشته باشند.

رئیس پلیس راهور استان تصریح کرد: متقاضیان واجد شرایط می‌توانند حداکثر تا ۲۶ دی ماه امسال با مراجعه به "اداره صدور گواهینامه و پروانه‌های پلیس راهور استان" واقع در کرمان – بلوار جمهوری اسلامی – کنار پل راه آهن مراجعه و ضمن کسب اطلاعات بیشتر، درخواست خود را ارائه کنند.

سرهنگ "نجفی" در پایان گفت: کلیه درخواست‌های متقاضیان به صورت یکسان مورد بررسی قرار می‌گیرد و مجوز‌ها به افرادی که بیشترین امتیاز را کسب کنند واگذار خواهد شد و به درخواست‌هایی که بعد از ۲۶ دی ماه ارائه شود ترتیب اثر داده نمی‌شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار